10 августа 2023 в 13:14

АвтоПортал

1039 просмотров

Toyota bZ4X - це електричний кросовер довжиною 4,69 м із сертифікованим запасом ходу 500 - 600 км. Він вміщує п'ять осіб і має багажник об'ємом 452 л, що є скромним об'ємом порівняно з розмірами автомобіля

Фактично, він трохи більший за RAV4, але при цьому має на 128 літрів менше місця в багажнику.

Як і у більшості електричних моделей, перевага bZ4X, найімовірніше, полягатиме у місткості для пасажирів завдяки довгій колісній базі та рівній підлозі. Toyota стверджує, що, крім простору, модель вирізняється аеродинамічною ефективністю завдяки таким деталям, як повністю підкрилки. Існує дві версії bZ4X: передньопривідна потужністю 204 к.с. і повнопривідна потужністю 217 к.с.

Як і інші електричні моделі, представлені на ринку, він може керуватися тільки педаллю акселератора (One Pedal).

Він побудований на платформі, призначеній виключно для електромобілів, яку Toyota буде використовувати для розвитку своєї електричної стратегії під суббрендом Beyond Zero (bZ).

Компанія з продажу електромобілів з Китаю - https://energy-hub.com.ua/ua/, зможе допомогти вам у виборі вашого електро авто на будь-який смак і ціновий діапазон, отримайте безкоштовну консультацію вже сьогодні.

Які двигуни пропонуються для Toyota bZ4X

Найменш потужна версія bZ4X оснащується одним двигуном потужністю 204 к.с. і піковим крутним моментом 265 Нм, який приводить у рух передні колеса. Потужніша версія має другий двигун для задніх коліс, відтак повний привід, сумарну потужність "217,5" к.с. та сумарний максимальний крутний момент 336 Нм.

Обидві версії оснащені функцією "Одна педаль", яка дає змогу водієві у звичайних умовах не вмикати гальма та регулювати швидкість до зупинки лише педаллю акселератора.

Технічна інформація

У bZ4X вперше застосовано рульове управління Toyota "по дротах", тобто без механічного зв'язку між кермом і колесами.

За даними компанії, водій більше не відчуває вібрації шин, але при цьому відчуває коливання дорожнього покриття, які дають корисну інформацію про зчеплення з дорогою.

 Для повного повороту в один бік потрібно всього 150 градусів повороту рульового колеса, тому Toyota стверджує, що в рульовому колесі використовується нова конструкція, що отримала назву One Motion Grip, яка дає змогу відмовитися від традиційного обода, оскільки теоретично немає необхідності відводити руки від керма між двома кінцями рульового колеса.

 Toyota гарантує, що батарея bZ4X збереже 70% своєї корисної ємності через 1 млн км пробігу або 10 років, а 90% - через 240 тис. км.

Для охолодження акумулятора і салону в bZ4X передбачено обігрів за допомогою теплового насоса, а також опціональний інфрачервоний випромінювач для ніг водія і пасажира, який пропонується разом із підігрівом сидінь.

Тест-драйв і паливна економічність

Це автомобіль, більшою мірою орієнтований на комфорт, ніж на продуктивність, хоча і в цьому відношенні він не відстає.

Він їде тихо, і хоча ця деталь характерна для інших електричних позашляховиків, у Toyota bZ4X можна трохи краще помітити хорошу роботу з ізоляції, оскільки переважні шуми, такі як кочення та вітер, особливо мало помітні.

Підвіска м'яка, але ефективна, оскільки вона добре фільтрує те, що має фільтрувати, і водночас не дає кузову сильно кренитися або зміщуватися.

Коли bZ4X наїжджає на купину або нерівний асфальт, поштовхи в салоні практично не відчуваються. А якщо ви вирішите швидко пройти поворот, то будете впевнені, що автомобіль реагує на нього безпечно і добре контрольовано.

Відчуття від рульового управління трохи кращі, ніж зазвичай для цього сегмента. Я маю на увазі, що в сучасних електричних позашляховиках гальма нерідко бувають неточними, а рульове управління - дуже штучним.

У випадку з bZ4X цього немає, принаймні, до дратівної міри. Гальмування добре контролюється, а рульове управління передає в руки водія достатньо інформації, щоб водій "відчував" дорогу.

Найприємніше їздити в місті та на автостраді. Не тому, що приємно сидіти в заторі в місті, а тому, що bZ4X має гарну оглядовість, легко маневрує і плавно рухається в потоці завдяки своєму прискоренню і безшумності.

На дорогах із двостороннім рухом у вас не виникне проблем, але це не той автомобіль, який "любить" повороти. Він добре тримає дорогу, досить стійкий і точний, але якщо ви маєте намір їхати швидко або керувати ним акуратно, вам доведеться скористатися системою стабілізації, щоб не дати йому перекинутися на ніс у найкрутіших поворотах.

Витрата і викиди

Toyota повідомляє, що середня витрата палива становить від 14,4 до 18,0 кВт-год/100 км залежно від версії bZ4X. Обидва показники є низькими для великого позашляховика, і, з нашого досвіду, можна розраховувати на низьку витрату електроенергії, якщо їздити акуратно і не поспішати. Ви просто помічаєте, що це аеродинамічно ефективний автомобіль, який "злегка гальмує" повітрям, легко котиться за інерцією і легко підтримує швидкість на автостраді.

Продуктивність

204-сильна версія Toyota bZ4X розганяється від 0 до 100 км/год за 8,4 секунди і розвиває максимальну швидкість 160 км/год. Потужніша 218-сильна версія Toyota bZ4X розганяється від 0 до 100 км/год за 8,4 секунди. Потужніша 218-сильна версія трохи швидша в розгоні - вона розганяється від 0 до 100 км/год за 7,7 секунди, але досягає тієї ж максимальної швидкості 160 км/год.

Натиснувши на педаль газу в bZ4X, ви відчуєте спокійне прискорення і хорошу потужність, що штовхає вас уперед. Це швидший автомобіль, ніж здається на перший погляд, хоча в цьому немає нічого нового, оскільки багато електромобілів маскують свої характеристики під тишу. При русі зустрічною смугою або під час обгону запас потужності достатній для виходу з короткочасних заторів, що вимагають хорошого прискорення.

Час зарядки і запас ходу

За даними Toyota, акумуляторна батарея bZ4X ємністю 71,4 кВт-год може заряджатися на швидкодіючому зарядному пристрої постійного струму потужністю до 150 кВт. У таких умовах для досягнення 80% заряду від дуже низького рівня потрібно 30 хвилин. Це типовий час для конкурентів.

Ми рекомендуємо його, якщо ви особливо цінуєте комфорт під час їзди, оскільки він пропонує одну з найбільш тихих поїздок серед електричних позашляховиків такого розміру і ціни.