6 марта 2023 в 15:05

АвтоПортал

1763 просмотра

Призначення автомобільного паливного насоса – надати необхідну кількість пального з бензобака до двигуна під необхідним для запуску системи тиском.

Зазвичай, паливний насос знаходиться поруч з паливним баком, але існують і моделі, в яких він розміщений в самій ємності. Для того, щоб паливо було чистим і без забруднень, існує паливний фільтр, який знаходиться між бензонасосом і паливними форсунками. Саме його основна функція - очистити паливо від всіх можливих забруднень, які можуть потрапити до бензобаку ззовні.

У разі, коли тиск пального в системі перевищує норму, то невикористане паливо повертається через паливопроводи назад у бак. Це забезпечує функціонування всієї паливної системи та попереджує можливість перевищення тиску та пошкодження компонентів системи.

Якщо електричний насос виходить з ладу або його робота неоптимальна, зазвичай потрібен дорогий ремонт або повна заміна приладу. Купити бензонасос сьогодні можливо онлайн в інтернет-магазинах автозапчастин за VIN-кодом транспортного засобу.

Розглянемо два типи бензонасосів: механічний паливний насос та електронний. Механічні прилади приводяться в дію допоміжними ременями від двигуна, робота електронних насосів забезпечується електронною системою впорскування пального. Такі насоси зазвичай більш надійні, ніж механічні і мають менше недоліків під час єксплуатації.

Карбюраторні автомобілі зазвичай оснащуються механічним бензонасосом (діафрагмовим). Цей тип насоса приводиться в дію розподільчим валом. Він також забирає паливо з бака і подає його в поплавкову камеру карбюратора. При цьому тиск подачі становить приблизно від 0,2 до 0,3 бар.

Електричний бензонасос більш надійний в роботі, ніж механічний. Він складається з наступних компонентів:

  • Кришка, яка містить електричні з'єднання, зворотний клапан (для запобігання витоку палива з паливної системи) і гідравлічний вихід. Зазвичай на кришці також знаходяться вугільні щітки для роботи приводного двигуна комутатора і елементи придушення перешкод (котушки індуктивності і, за необхідності, конденсатори).
  • Електродвигун, містить якір і постійні магніти. Мідний комутатор є стандартним. Вугільні комутатори використовуються для спеціальних застосувань і дизельних систем.
  • Насосна частина - це об'ємний або проточний насос.
  • Електричні паливні насоси розділяються на проточний насос та насос об'ємного типу.

Нагнітальні насоси є надійними і безпечними, оскільки процес нагнітання відбувається безперервно і майже без пульсацій. Незважаючи на ступінь їхньої роботи та максимальну потужність, вони поєднуються з насосами з підвищеною потужністю.

Подовжувальні насоси використовуються для розрідження у високов'язких середовищах, таких як холодне дизельне паливо. Залежно від особливостей виконання та умов експлуатації можуть бути досягнуті високі показники пульсації тиску. Для класичного функціонування електронасосів в електронних системах нагнітання бензину в подальшому було відокремлено нагнітач від нагнітального насоса. Завдяки цьому з його значно збільшеним зусиллям нагнітання та вібростійкості з'явилася нова сфера застосування для дизельних систем загального призначення. За допомогою насосів підвищеної потужності досягається тиск у системі до 6,5 бар.

У разі електронного впорскування бензину електронагнітачі були встановлені поза бензобаком (в лінію). На сьогоднішній день конструкція змінилась -електронасосний прилад є частиною модуля, що забезпечує подачу електроенергії, в який можуть входити інші елементи. До цих елементів належать, зокрема, показник рівня пального в баку, фільтр для захисту насоса.

Впровадження систем впорскування палива в сучасні двигуни зробило необхідним використання саме електричних паливних насосів. Незалежно від того, холодний двигун чи теплий, електричний насос (ПНВТ) виконує наступне завдання: подавати в двигун достатню кількість палива під тиском, необхідним для впорскування.

Безпека

Якщо електричний паливний насос  має пошкодження і не виконує свої функції належним чином, це може негативно вплинути на безпеку та комфорт під час їзди. Якщо подається недостатня кількість палива, це може призвести до поганої роботи двигуна, наприклад, до осічок і деформацій.

Однією з головних переваг електричного бензонасоса є менша витрата пального, оскільки він не має механічного приводу і пов'язаного з ним опору. Від'єднання паливного насоса від механічної системи двигуна також дозволяє набагато ефективніше контролювати подачу бензину. Наприклад, можна реалізувати попередню подачу для швидкого запуску двигуна. Це особливо важливо для систем "стоп-старт".