12 июня 2025 в 10:37

Анна Ткач

1310 просмотров

Новинка під назвою BYD Sealion 8 — це експортна версія китайської моделі Tang L, яку за межами Китаю продаватимуть виключно з гібридною силовою установкою. Продажі стартують у ряді країн, зокрема в Європі та Австралії. Головні конкуренти - Kia EV9 і Hyundai Ioniq 9.

Sealion 8 буде доступний у двох модифікаціях. Базова версія DM-i поєднує 1,5-літровий бензиновий турбодвигун на 150 кінських сил і електромотор потужністю 272 к.с., що працює на передній осі. Акумуляторна батарея на 19 кВт?год забезпечує до 115–120 кілометрів пробігу лише на електротязі, а розгін до сотні займає 8,6 секунди.



Більш потужний варіант DM-p має два електромотори — на передній і задній осях, повний привід і розгін до 100 км/год лише за 4,9 секунди. Крім того, ця версія оснащена збільшеною батареєю на 35,6 кВт?год, яка дозволяє проїхати до 150 кілометрів у повністю електричному режимі. Середня витрата пального у змішаному циклі — лише 5,6 літра на 100 км.

Окремої уваги заслуговує система автономного водіння DiPilot 300, яка включає 12 камер, 12 ультразвукових датчиків і лідар.

BYD вкотре демонструє, що готовий конкурувати з провідними гравцями на світовій арені не лише за ціною, а й за рівнем інженерних інновацій. Sealion 8 виглядає як серйозний претендент на звання раціонального великого кросовера у сегменті PHEV. Очікується, що продажі в Європі стартують вже найближчим часом.