12 июня 2025 в 10:45

Анна Ткач

1343 просмотра

За інформацією авторитетного британського видання Autocar, німецький концерн активно працює над новим електричним MPV, який може стати ідейним наступником моделі Touran — одного з найпопулярніших сімейних авто Volkswagen у Європі. Новинка має заповнити нішу між Golf і флагманським ID.Buzz, поєднуючи компактні розміри, функціональність і передові технології.

Наразі автомобіль перебуває на стадії концептуального опрацювання. Зовнішність та архітектура салону можуть бути натхнені одразу кількома знаковими шоу-карами минулих років — зокрема, концептами Bulli (2011) та Budd-e (2016). Саме останній став одним із перших електроконцептів на базі платформи MEB, яка згодом перетворилася на технічну основу для всієї лінійки сучасних електромобілів Volkswagen.

Очікується, що новий MPV буде компактнішим і доступнішим за ID.Buzz, однак не поступатиметься в практичності, модульності салону та ергономіці. Завдяки цим характеристикам модель має потенціал стати комерційним хітом — особливо на європейському та китайському ринках, де попри домінування SUV, зберігається сталий попит на просторий і універсальний транспорт. Особливу зацікавленість можуть виявити корпоративні клієнти, зокрема таксопарки в Німеччині, які традиційно обирають MPV за їхню місткість і зручність.

Дизайн новинки, попри відсутність фінального затвердження, ймовірно збереже класичні риси мінівенів Volkswagen: високу лінію даху, вертикальний силует, короткі звіси та рівну підлогу. У якості натхнення згадуються також серійні моделі — друге покоління Touran і Golf SV 2014 року, які вирізнялися стриманим, але практичним дизайном.

З огляду на габарити, орієнтиром може слугувати концепт Budd-e довжиною 4597 мм — це на 70 мм більше за Touran Mk2, але на 124 мм менше за ID.Buzz. Таким чином, новий MPV може стати саме тим «золотою серединою», що поєднає зручність у місті з просторим інтер’єром.

Щодо технічної бази, розглядаються варіанти використання модернізованої платформи MEB або ж перспективної SSP, яка стане основою для електромобілів наступного покоління. Батареї обіцяють у діапазоні від 60 до 80 кВт·год, а привід — передній з одним електромотором, із можливістю опційного повного приводу з двома двигунами. Такий підхід дозволить запропонувати різні конфігурації під різні запити клієнтів.