
Mercedes-Benz припиняє виробництво комерційних авто спільно з Renault

Mercedes-Benz завершує виробництво компактних фургонів Citan, T-Class, EQT та їхніх електроверсій, які створювалися у партнерстві з Renault. Всі ці моделі є модифікаціями третього покоління Renault Kangoo, виготовляються на заводах французького автовиробника й перебувають на ринку лише кілька років. Citan/eCitan дебютували у 2021-му, T-Class та EQT — у 2022-му.
Попит виявився млявим: торік продали лише 5117 T-Class/EQT (-30,6%) та 23 351 Citan/eCitan (-3,2%). За таких результатів про прибутковість говорити складно, особливо враховуючи велику кількість варіантів — від вантажних до пасажирських, з ДВЗ і електротягом, навіть з версіями кемперів.
У середині 2026 року виробництво всього сімейства припиниться, а нових моделей у цьому сегменті Mercedes-Benz не планує. Компанія повністю вийде з ринку компактних комерційних фургонів і зосередиться на більших моделях.
Продажі Sprinter/eSprinter минулого року склали 219 127 одиниць (-7,7%), Vito/eVito — 101 205 (-14,9%), а V-Class/EQV — 56 809 (-5,3%). Загалом підрозділ Mercedes-Benz Vans показав спад у 9,4%, причому електромобілі становили лише 19 516 з них.
У 2026 році стартує нова ера для комерційних Mercedes-Benz: з’являться електрофургони на платформі VAN.EA та нові ДВЗ-моделі на базі VAN.CA. Так остаточно завершиться і співпраця з альянсом Renault-Nissan, як свого часу закінчилися спроби з пікапом X-Class (на базі Nissan Navara) та малим smart forfour (клоном Renault Twingo).
вакансий во всем мире - Больше 100 000 вакансий за границей
- Прямые работодатели
- Социальная сеть

