
Український ринок комерційних авто охолов до мінус 15%

У травні 2025 року український ринок нових вантажних і спеціалізованих автомобілів злегка «пригальмував». За даними Укравтопрому, за місяць було реалізовано 954 нових комерційних авто — це на 15% менше, ніж у травні минулого року.
Найбільше нових вантажівок у травні поставив бренд MAN — 102 зареєстровані одиниці. Це дозволило німецькому виробнику очолити рейтинг. На другій позиції — Renault із 98 новими авто, а замикає трійку Peugeot, що реалізував 88 машин. Далі йдуть Citroën (79 од.) та Mercedes-Benz (75 од.), які традиційно залишаються в списку фаворитів українського вантажного автопарку.
Варто зазначити, що попри окремі позитивні результати, загальна ситуація на ринку вказує на зниження попиту. За перші п’ять місяців 2025 року було поставлено 4774 нові вантажівки та спецавтомобілі — це на 5% менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Серед основних причин такої динаміки — зміна курсу валют, коливання логістичних витрат, обмеження в імпорті спецтехніки, а також переорієнтація частини споживачів на вживану техніку з-за кордону. Не варто також виключати і вплив військової ситуації, яка впливає на плани закупівель великого та середнього бізнесу.
Втім, ринок залишається досить активним і демонструє стійкість. Вже влітку очікується пожвавлення, адже компанії почнуть оновлювати парки до осіннього сезону активних перевезень.