26 августа 2025 в 14:13

Анна Ткач

1934 просмотра

Власники автомобілів Nissan із турбодвигунами VC-Turbo подали колективний позов проти виробника через системні проблеми з моторами. За їхніми словами, силові агрегати можуть раптово виходити з ладу навіть після проведеного ремонту, а компанія, ймовірно, була обізнана про дефекти, але не повідомила про них клієнтів.

Система змінного стиснення, яку Nissan і Infiniti впровадили одними з перших у серійних двигунах, колись позиціонувалася як інноваційна технологія, що підвищує продуктивність та ефективність моторів. Однак тепер вона стала джерелом серйозних нарікань: власники зазначають, що двигуни нерівномірно працюють на холостих обертах, глохнуть, видають сторонні шуми та іноді втрачають потужність під час руху.

Серед позивачів – Денніс Беккер із Флориди, який придбав новий Nissan Rogue 2023 року випуску. Після лише 252 миль на одометрі загорівся індикатор “Check Engine”, а автомобіль відмовився заводитися. Дилер замінив акумулятор та оновив прошивку модуля керування двигуном, проте через місяць проблема повторилася. Інші власники підтверджують: компанія Nissan відкидала заяви про дефект та змушувала водіїв самостійно оплачувати діагностику і ремонт.

Позов охоплює моделі Nissan Rogue 2021–2023 років, Nissan Altima 2019–2023 та Infiniti QX50 2019–2023 років. Деякі з цих автомобілів популярні й в Україні, оскільки їх завозять із США як легкові імпортні авто. Скарги стосуються не лише несправності двигунів, але й того, що нещодавнє відкликання турбодвигунів із системою змінного стиснення виявилося недостатнім: ремонт зводився переважно до декількох замін оливи, що не усувало суттєвої проблеми.

Таким чином, позов висвітлює конфлікт між автовиробником та власниками інноваційних турбодвигунів, ставлячи під сумнів надійність та реальну ефективність системи VC-Turbo у сучасних моделях Nissan та Infiniti, які доступні й на українському ринку.