
ADAC вважає електромобілі надійнішими за паливні авто

Щорічний звіт німецького автоклубу ADAC став справжнім холодним душем для скептиків електромобілів. Дані статистики за 2020–2022 роки свідчать: сучасні електрокари виходять з ладу значно рідше, ніж їхні побратими з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). І це не просто загальні слова — йдеться про майже в 2,5 рази менше поломок!
У середньому, за цей період на кожну тисячу електромобілів припадало 4,2 технічних несправності, тоді як для бензинових і дизельних авто — аж 10,4. Особливо вражає прогрес: якщо у 2020-му електрокари ще "ламалися" в середньому 8,5 разів на 1000 машин, то вже у 2022-му — лише 1,7. Це краще не лише у порівнянні з ДВЗ (5,4), а й просто за логікою еволюції — на наших очах формується новий стандарт надійності.
Та не все так рівно в електрораю. Hyundai Ioniq 5, хоч і виглядає футуристично, виявився найбільш проблемним електрокаром 2021–2022 років. Зокрема, у 2022 році — 22,4 несправності на 1000 авто. Причини не уточнюються, але експерти підозрюють електроніку та програмне забезпечення.
З іншого боку — справжній герой на ринку: Tesla Model Y. У 2022 році — лише 0,9 несправності на 1000 авто. Майже десятикратна різниця з Hyundai! Це — показник не лише якісної збірки, а й зрілої архітектури електромобіля як цілісної системи.
Навіть бюджетна Dacia Spring зуміла випередити корейського гіганта: 2,9 несправності — результат для автомобіля, який коштує менш ніж пів ціни Ioniq 5. Простота іноді справді працює на користь.
І ще один нюанс: більшість викликів технічної допомоги у випадку з електромобілями пов’язані не з батареєю чи мотором, а зі звичайним 12-вольтовим акумулятором. Тобто — ті ж самі проблеми, що і в авто на бензині.
вакансий во всем мире - Больше 100 000 вакансий за границей
- Прямые работодатели
- Социальная сеть

