11 ноября 2025 в 15:27

Анна Ткач

2126 просмотров

Новий плагін-гібридний кросовер Hongqi HS6 PHEV офіційно потрапив до Книги рекордів Гіннеса, продемонструвавши неймовірний запас ходу — 2327,343 км у реальних дорожніх умовах. Досягнення зафіксували під час масштабного автопробігу, який тривав із 30 жовтня по 3 листопада, коли автомобіль пройшов маршрут від Шангрі-Ла до Гуанчжоу, відвідавши міста Куньмін та Учжоу. Таким чином, Hongqi перевищив попередній рекорд Dongfeng Aeolus L7 на 88 км і став найдальшехіднішим електрифікованим кросовером у світі.

Преміальний бренд Hongqi належить китайському концерну FAW і традиційно асоціюється з офіційними автомобілями китайських високопосадовців. Однак HS6 PHEV показує, що марка дедалі активніше розвиває “зелені” технології й прагне стати конкурентом для європейських преміумів.

Новий Hongqi HS6 PHEV виходить на ринок 15 листопада. Модель оснащена 1,5-літровим бензиновим турбомотором у парі з електродвигуном, що працюють у двох варіантах: 225-сильна передньопривідна і 495-сильна повнопривідна версії. Який саме варіант установив рекорд, поки не уточнюється, однак обидва мають однакову архітектуру гібридної системи.

Покупцям запропонують два типи батарей — на 23,9 і 39,5 кВт·год, які забезпечують 152–250 км пробігу в повністю електричному режимі. У комбінованому режимі — на бензині й електротязі — заявлено 1460–1650 км, але фактичний рекорд показав, що потенціал системи ще вищий.

Салон HS6 відповідає класу «преміум»: натуральна шкіра, два великі дисплеї на передній панелі, аудіосистема з 12 динаміками, а також підігрів, вентиляція та електрорегулювання передніх і задніх сидінь. Це один із найбільш технологічних і комфортних китайських кросоверів у сегменті plug-in hybrid.

Таким чином, Hongqi HS6 PHEV не лише став новим рекордсменом, а й продемонстрував, що гібридні технології можуть поєднувати ефективність електромобіля та витривалість класичного ДВЗ. Китайський бренд тепер має ще один аргумент, щоб заявити про себе на глобальній арені — і зробив це красиво: 2300 км без зупинки — це вже рівень легенди