11 ноября 2025 в 12:08

Анна Ткач

3752 просмотра

Новий Twingo E-Tech офіційно представлений як електричний міський автомобіль, який поєднує культовий дизайн і сучасні технології. Бренд обіцяє, що це буде найдоступніший європейський електромобіль, розроблений і вироблений у Європі — з акцентом на наднизьке споживання енергії й ціну, нижчу приблизно на 40 % від середнього рівня в своєму класі.

В основі моделі лежить платформа AmpR Small, спільна з іншими «зелено-модельками» бренду, що дозволяє поєднати компактні розміри з технологічною начинкою. У технічному арсеналі: електромотор потужністю 60 кВт (≈82 к. с.) із крутним моментом 175 Нм, що забезпечує розгін 0-100 км/год за 12,1 секунди — не рекорд, але цілком адекватно для міського авто.



Акумулятор у новинки — LFP-тип ємністю 27,5 кВт·год, що дає запас ходу до ~262 км за циклом WLTP — дуже гідний показник у своєму сегменті. Зарядка постійним струмом обмежена 50 кВт, що для такого невеликого акумулятора означає приблизно 30 хв з 10% до 80% — і для міста це цілком вистачає.

Зовні Twingo E-Tech має компактні розміри та доброзичливий вигляд, що нагадує класичну модель 90-х. Але головна «родзинка» — в плануванні: при довжині ~3790 мм, колісній базі 2490 мм і вазі близько 1200 кг він пропонує простір, гідний авто класом вище. У салоні — задні сидіння з можливістю зміщення на 170 мм, багажник об’ємом до 360 л у стандарті і понад 1000 л — зі складеними. Додатково під підлогою — ще 50 л «підпідлогового» простору.
Енергоефективність — одна з ключових тем: заявлене споживання до 10 кВт·год на 100 км, що робить його одним із найекономічніших варіантів в сегменті. Крім того, виробництво моделі має бути знижено з точки зору вуглецевого сліду — бренд обіцяє суттєво менший вплив на довкілля порівняно з типовими електромобілями.

Хоча Twingo E-Tech не створений для перегонів, він втілює ідею міського електрокару — простоту, розумну економічність і максимальну зручність у повсякденному житті. Якщо обіцянки бренду щодо ціни (під €20 000) та технічних характеристик справдяться, він має всі шанси стати «народним» електромобілем Європи вже з початку 2026 року.