8 декабря 2025 в 20:31

Анна Ткач

183 просмотра

Оголошено переможця премії “Автомобіль року Японії”

Subaru Forester із гібридною силовою установкою переміг у престижному конкурсі Japan Car of the Year 2025-2026, випередивши Honda Prelude у напруженому фіналі. Церемонія нагородження відбулася в Бош-холі у Йокогамі. Про це повідомляють на сайті JCOTY.

Результати голосування премії "Автомобіль року Японії"

Цьогоріч організатори вперше запровадили систему голосування, подібну до тієї, що використовується у Формулі-1. Судді розподіляли бали між усіма фіналістами, присуджуючи максимум 25 балів найкращому автомобілю. Така схема значно посилила інтригу змагання. Subaru Forester набрав 1149 голосів, тоді як Honda Prelude отримала 1076 балів. Третє місце зайняв Toyota Crown, за ним розташувалися Nissan Leaf та Volkswagen ID.Buzz.

Volkswagen ID.Buzz здобув окрему нагороду як найкращий імпортний автомобіль Японії та переміг у конкурсі дизайну. У фінальній десятці опинилося кілька електричних та гібридних моделей, зокрема Suzuki eVitara, що підкреслює активний рух японського ринку до електрифікації.

Автомобіль року Японії Subaru Forester: переваги переможця

Головний інженер моделі Кацуро Тадакі пояснив, що команда зосередилася не лише на новому потужному гібриді. У Subaru значно доопрацювали безпеку, керованість, плавність ходу та загальну ефективність автомобіля. Метою було створити найкращу модель у своєму класі. Це вже четверта перемога Subaru у головній автомобільній нагороді Японії - раніше титул отримували Legacy, Impreza та Levorg.

Журі також відзначило зміну підходу до оцінювання автомобілів. Якщо раніше акцент робився переважно на динаміці та технологіях, то тепер у фокусі комплексність - від ефективності до користувацького досвіду.

Окремі нагороди отримали Porsche 911 Carrera GTS за новий T-Hybrid - поєднання 3,6-літрового опозитного двигуна та електромотора, яке забезпечило додаткову тягу та усунуло турбояму. Porsche Experience Center нагородили за внесок у розвиток регіону Кісарадзу. Організація STMO отримала відзнаку за роботу над прототипами для вуглецево-нейтральної мобільності та популяризацію американських гоночних серій у Японії, включно з демонстраційним заїздом NASCAR.

JCOTY