20 февраля 2025 в 09:26

АвтоПортал

1127 просмотров

Генеральний директор BYD Ван Чуаньфу заявив, що китайські електромобілі обганяють конкурентів на 3-5 років у продуктах, технологіях та ланцюгах постачань

Про це він повідомив у інтерв'ю державному телебаченню після симпозіуму з лідером Китаю Сі Цзіньпіном та топменеджерами технологічного сектору.

Попри лідерство у світовому автекспорті (Китай обігнав Японію у 2023 році), електрокари з Китаю стикаються з тарифними бар'єрами – ЄС запровадив 17% мито на авто BYD, а США посилили обмеження. Ван Чуаньфу розкритикував протекціонізм, наголосивши, що якість продукції важливіша за торгові перепони.

Перевага китайських електромобілів полягає у доступних цінах (часто завдяки держпідтримці) та широкому модельному ряді. Це дозволило збільшити продажі на міжнародних ринках. У 2024 році BYD реалізувала рекордні 4,27 млн електро- та гібридних авто ( 41% до 2023 року), майже зрівнявшись із Tesla. Інші виробники, як-от Geely та Leapmotor, також показали зростання – на 32% і 100% відповідно.

Втім, у січні 2025 року китайський авторинок просів на 12% рік до року, що ймовірно пов’язано з Місячним Новим роком, який цього разу припав на січень.