8 февраля 2024 в 11:49

АвтоПортал

24560 просмотров

Інтелектуальні технології, вбудовані в нові автомобілі Toyota , збирають особисті дані та потенційно передають їх страховим компаніям та іншим групам, виявила група захисту прав споживачів Choice.

Toyota наполягає, що «надзвичайно серйозно» ставиться до конфіденційності клієнтів, але визнає, що модуль передачі даних (DCM) – відомий як функція «Підключені послуги» – можна лише відключити, але не видалити з її автомобілів, інакше водії можуть втратити гарантію. і зробити Bluetooth і динаміки нефункціональними.

Після розслідування Choice виявив, що функція «Підключені послуги» Toyota «збирає таку інформацію, як географічне місце автомобіля, дані про водіння, рівень палива та навіть номери телефонів та адреси електронної пошти».

«Автомобільні компанії стверджують, що ці технологічні функції підвищують безпеку водіїв, але у світі злому та обміну даними це просто ще один спосіб для компаній збирати цінну інформацію, подобається це споживачам чи ні», — сказав Рафі Алам, старший радник з кампаній і політики Choice. сказав.

«З іншого боку, у політиці підключених послуг Toyota сказано, що якщо ви не відмовитеся, вона збиратиме та використовуватиме персональні дані та дані транспортного засобу для досліджень, розробки продукту та аналізу даних», — сказав він.

«Він також може передавати дані третім особам, таким як колектори або страхові компанії. Toyota каже, що в деяких випадках потрібна згода на передачу вашої інформації, але політика Toyota неймовірно розпливчаста щодо того, що насправді вважається «згодою».