30 июня 2025 в 11:20

Анна Ткач

1198 просмотров

Новий електричний кросовер Xiaomi YU7 буквально підірвав ринок у Китаї. Щойно відкрився прийом попередніх замовлень, як техногігант за лічені хвилини зафіксував шалений попит: лише за перші 3 хвилини було продано 200 тисяч авто, а за годину – понад 289 тисяч!

YU7 став другою моделлю бренду Xiaomi після седана SU7, який минулого року теж зумів приголомшити ринок, але навіть він не демонстрував такого вражаючого старту. Як зазначив генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь, інтерес до нового кросовера втричі перевищив очікування, що цілком логічно: у Китаї кросовери традиційно продаються активніше за седани (співвідношення близько 3:1).

Щоб підігріти інтерес ще більше, Xiaomi оголосила привабливі умови для ранніх клієнтів:
– депозит 5000 юанів (близько $670) до кінця липня дарує знижку у 66 000 юанів (приблизно $8800) та гарантує фіксацію ціни на тиждень;
– а ті, хто одразу сплачує 20 000 юанів (близько $2800), зможуть першими отримати свої машини зі складу, адже деяка кількість готових авто вже чекає на відвантаження.

Новий YU7 представлений у трьох версіях: Standard, Pro та Max. Ціни стартують від 253 000 юанів (близько $35 000) і сягають 329 900 юанів (приблизно $46 000). У базовій комплектації кросовер вражає запасом ходу – до 830 км за циклом CLTC, а топова Max версія тішить потужністю у 508 кВт (681 к.с.).

Для порівняння: торік седан Xiaomi SU7 отримав 50 тисяч замовлень за перші 27 хвилин та майже 90 тисяч за добу. За рік компанії вдалося поставити понад 272 тисячі SU7, що вже тоді стало сенсацією. Але цього разу Xiaomi підняла планку ще вище...