
Xiaomi втрачає гроші на кожному проданому SU7

Xiaomi вперше офіційно розповіла, скільки їй коштує виробництво власного електрокара SU7. І вийшло не так райдужно, як хотілося б. За перший квартал 2025 року підрозділ Xiaomi EV пішов у мінус на 500 мільйонів юанів, хоча й продали вони аж 76 тисяч машин. Якщо поділити втрати на кількість авто — кожен SU7 приніс компанії приблизно 900 доларів збитку.
Але в Xiaomi не панікують. Кажуть: мовляв, це нормальна історія для старту. Та й порівняно з минулим роком — прогрес колосальний.
У 2024-му кожен проданий SU7 «з’їдав» майже 9200 доларів. Тож зменшити збитки майже вдесятеро — вже перемога. Все це стало можливим завдяки покращенню виробництва, оптимізації постачань і просто банальному «набиванню руки».
Очільник компанії Лу Вейбінг запевняє, що попит на авто росте, і вони вже бачать світло в кінці тунелю. Але головна надія — не SU7, а новий кросовер YU7. Його ще навіть не вивели на ринок, а інтерес до нього вже утричі більший, ніж був до SU7 на старті.
Зазначимо, що нашими шляхами їздить не один Xiaomi SU7. В Україні його ціна коливається в межах 45-80 тисяч доларів, залежно від версії і року виробництва.