Xiaomi Auto увійшла до топ-4 виробників електромобілів у Китаї
У вересні 2025 року Xiaomi Auto досягла нового рекорду – компанія вперше поставила понад 40 тисяч автомобілів за один місяць. Для бренду, який лише півтора року тому вийшов на ринок електромобілів, це не просто статистика, а доказ вибухового інтересу покупців і швидкого закріплення серед провідних виробників.
Спочатку річний план Xiaomi Auto складав 300 тисяч машин, проте зростаючий попит змусив компанію переглянути цілі. Засновник Лей Цзюнь заявив, що у 2025 році поставки мають досягти вже 350 тисяч. Із нинішніми темпами виробництва ця позначка виглядає цілком досяжною раніше строку.
За даними фінансового звіту, у другому кварталі 2025 року було відвантажено понад 81 тисячу авто – це майже утричі більше, ніж торік. Загалом за 15 місяців роботи компанія реалізувала понад 300 тисяч електромобілів, із яких 157 тисяч – лише у першій половині 2025 року. Від липня місячні поставки стабільно перевищують 30 тисяч одиниць.
Головним хітом стала лінійка електроседанів SU7. Зокрема, топова версія SU7 Ultra з ціною близько 530 тисяч юанів вийшла у другому кварталі й одразу підняла середній чек бренду. Середня ціна автомобіля Xiaomi Auto тепер становить близько 40 тисяч доларів, що дозволяє напряму конкурувати з BMW, Mercedes-Benz та Audi.
Не менш амбітним кроком став вихід у сегмент SUV. У червні 2025 року дебютував Xiaomi YU7 з цінником від 253 до 330 тисяч юанів. Уже за перші 18 годин компанія отримала рекордні 240 тисяч замовлень – результат, який свідчить про колосальний інтерес до моделі й створює величезний резерв майбутніх продажів.
Сьогодні Xiaomi Auto входить до четвірки найуспішніших виробників електрокарів у Китаї. Проте амбіції компанії не обмежуються внутрішнім ринком: у 2027 році бренд планує вийти на європейський ринок, щоб напряму змагатися з глобальними автогігантами. І судячи з нинішніх темпів, кинути виклик світовій «великій трійці» для Xiaomi виглядає цілком реальним сценарієм.











