20 августа 2025 в 21:43

Анна Ткач

2657 просмотров

Підрозділ Xiaomi Auto продовжує продавати електромобілі зі збитком, проте суми втрат поступово зменшуються. За результатами другого кварталу 2025 року операційний збиток компанії склав близько 41 мільйона доларів.

За три місяці компанія відвантажила понад 81 тисячу електрокарів, втрачаючи на кожному приблизно 507 доларів. Для порівняння, у першому кварталі цього року збиток на автомобіль становив близько 900 доларів, а раніше досягав 1 400 доларів.

Середня ціна електромобілів також зросла: якщо у другому кварталі 2024 року вона була близько 31 тисячі доларів, зараз досягла 35 тисяч. Частково це пояснюється запуском продажів моделі SU7 Ultra, базова версія якої коштує 72,7 тисяч доларів, а топова Nürburgring Limited Edition — 112 тисяч доларів.

Попит на кросовери YU7 Max у Китаї залишається високим, а в Україні інтерес до цих моделей теж зростає. Автомобілі були розкуплені в перший день продажів, і зараз клієнти очікують виготовлення машин за індивідуальним замовленням. Термін очікування становить приблизно рік — від 41 до 58 тижнів залежно від комплектації.

Тим, хто не готовий чекати так довго, генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь радить розглянути альтернативні електромобілі, серед яких Xpeng G7, Li Auto i8 та прямий конкурент YU7 — Tesla Model Y.