15 августа 2025 в 09:50

Анна Ткач

2197 просмотров

Китайський виробник електромобілів Xpeng представив друге покоління свого флагманського ліфтбека P7 на внутрішньому ринку. Замовлення на новинку відкрито з 6 серпня, а перші поставки покупцям очікуються вже найближчими тижнями.

Новий P7 позбувся впливу традиційного копіювання японських, американських чи європейських моделей. Дизайн повністю оригінальний, а сам автомобіль можна сміливо назвати одним із найелегантніших на сучасному ринку. Екстер’єр вирізняється гармонійними пропорціями, мінімалістичними лініями та чітким двохоб’ємним силуетом. Світлотехніка виконана у H-подібних LED-композиціях спереду і ззаду, а передні фари об’єднані цільною панеллю шириною 1,4 м. Передній бампер оснащений активними повітрозабірниками: у звичайному режимі вони заховані під глянцевими жалюзі, а на високій швидкості автоматично відкриваються.

Габарити нового P7 становлять 5017 × 1970 × 1427 мм, колісна база – 3008 мм. Порівняно з попередником, довжина і ширина зросли на 137 та 74 мм відповідно, висота зменшилася на 23 мм, колісна база – на 10 мм. Аеродинаміка кузова доведена до оптимального рівня, коефіцієнт опору повітря Cd – лише 0,201, що сприяє ефективному споживанню енергії на трасі. На кришці багажника передбачено активний спойлер.

Салон новинки оснащений цифровою панеллю приладів діагоналлю 8,8 дюйма, медиасистемою з екраном 15,6 дюйма та проекційним дисплеєм розміром 87 дюймів. Автомобіль працює на трьох чипах Xiaopeng Turing та одному Qualcomm Snapdragon 8295P. Об’єм багажника – 575 літрів у стандартному стані та 1929 літрів при складанні задніх сидінь. В базову комплектацію входить панорамний дах із трьохшаровим склом.

P7 другого покоління побудований на власній платформі Xpeng з 800-вольтовою архітектурою. Базова версія має один електромотор і задній привід, потужність – 367 к.с., акумулятор – літій-залізо-фосфатний або літій-іонний. Топова версія оснащена двома моторами та повним приводом із сумарною потужністю 595 к.с., батарея – літій-іонна ємністю 74,9 або 92,2 кВт·год. Запас ходу варіюється від 702 до 820 км, а зарядка від 10% до 80% на швидкій станції займає лише 11,3 хвилини.

За даними китайських ЗМІ, базова версія P7 оцінюється від 249 900 юаней, що приблизно становить 1,38 млн гривень. Для оформлення замовлення необхідно внести передоплату 3000 юаней, або близько 16,5 тис. грн.