2 июня 2025 в 21:35

Анна Ткач

1091 просмотр

Компанія KIA офіційно представила свою нову електричну розробку — мінівен PV5, який уже зовсім скоро з’явиться на європейському ринку. Це не просто ще один електромобіль, а частина масштабної стратегії "Platform Beyond Vehicle", що передбачає розширення модельної лінійки KIA у сегменті комерційного і пасажирського транспорту з електроприводом. PV5 — перша ластівка в цьому напрямі, і вона виглядає дуже амбітно.

У профіль PV5 нагадує чимось електричний ID.Buzz від Volkswagen — його головного конкурента в Європі. Проте KIA зробила ставку на ще більш футуристичні акценти: занижену віконну лінію, скошене лобове скло та оригінальні денні ходові вогні. Форма дверей також нетипова — задні зсуваються, а передні мають широкий кут відкриття.

Салон мінівена не менш технологічний. Він поєднує практичність із мінімалізмом: цифрова панель приладів скромна за розмірами, зате 12,9-дюймовий центральний дисплей підтримує оновлення "по повітрю" та безліч онлайн-функцій. Базова версія має п’ятимісне компонування, але також заплановано шістимісну модифікацію з іншим форматом другого ряду сидінь.

Одна з переваг KIA PV5 — багате оснащення вже в "базі". Модель отримала безключовий доступ, адаптивний круїз-контроль, повний пакет систем безпеки DriveWise (включно з автогальмуванням та утриманням у смузі), клімат-контроль, мультимедійну систему з навігацією, а також парктроніки й камеру заднього виду. І все це — у стартовій версії Essential за 37 946 євро.

На старті продажів KIA запропонує дві версії з переднім приводом:

  • PV5 Standard — 122 к.с., 250 Нм, батарея 51,5 кВт·год. Розгін до 100 км/год — 12,8 с, максимальна швидкість — 135 км/год, запас ходу — 288 км (WLTP).

  • PV5 Long Range — 163 к.с., 250 Нм, батарея 71,2 кВт·год. Розгін до 100 км/год — 10,7 с, максималка — та ж, 135 км/год, але запас ходу вже 400 км.


У майбутньому очікується поява ще потужнішої повноприводної моделі, яка, ймовірно, буде орієнтована на корпоративні потреби або активних мандрівників. Крім того, до лінійки додадуть і вантажну модифікацію з меншою ціною — вона буде цікавою для бізнесу, доставки та муніципального використання.

Виробництво PV5 заплановане на новому заводі Kia у Південній Кореї, який спеціалізуватиметься саме на електромобілях нового покоління. KIA також анонсувала вихід моделей PV7 і PV1, які відповідно будуть більшими та меншими за PV5 і охоплять увесь спектр потреб — від компактного розвізного авто до великого мінівена або фургона.