
Geely і Volvo презентували найдосконаліший кросовер Lynk & Co 900

Саме так описують його самі виробники — Geely та Volvo переконані, що їхній спільний витвір, Lynk & Co 900, став новим еталоном серед гібридних SUV. І не без підстав: це найбільший, найпотужніший і, без перебільшення, найбільш «нашпигований» технологіями автомобіль у лінійці бренду Lynk & Co.
Новий Lynk & Co 900 — це трирядний гібридний кросовер із дизайном, натхненним Range Rover. Його побудовано на новітній платформі SPA Evo, що забезпечує вражаючий набір інженерних рішень. Серед них — аеродинамічні елементи в передньому бампері, повнокероване шасі з поворотом задніх коліс на кут до 20 градусів, а також режим так званого «краба», який дозволяє рухатись по діагоналі. Така функція значно полегшує маневрування у тісних умовах — особливо для великогабаритного авто.
Інтер'єр Lynk & Co 900 теж не розчаровує: у салоні встановлено панорамний монітор з роздільною здатністю 6К, аудіосистему Harman/Kardon із вмонтованими у підголовники динаміками, холодильник і електричне регулювання сидінь навіть на третьому ряду. Це обладнання виводить модель у преміальний сегмент.
Кросовер доступний у кількох версіях. Базова оснащена 1,5-літровим бензиновим двигуном та двома електромоторами, які в сумі видають 711 к.с. і забезпечують пробіг до 220 км без споживання пального. Наступна модифікація має дволітровий турбодвигун, потужніші електромотори і загальну потужність 724 к.с., з батареєю на 52,38 кВт-год, що дозволяє долати до 280 км у чисто електричному режимі. Найпотужніший варіант отримав тримоторну установку й дволітровий ДВЗ — сукупна потужність 872 к.с., прискорення до сотні — лише 3,4 секунди, запас ходу — до 1443 км.
Ціни на Lynk & Co 900 стартують від 289 900 юанів (приблизно 39 780 доларів), хоча вартість потужніших модифікацій може сягати 416 900 юанів (близько 57 200 доларів).
Цей кросовер позиціонується як конкурент флагманським гібридам на кшталт Aito M9, Li Auto L9 та Denza N9. Але головне — він наочно демонструє, як далеко може зайти співпраця китайської інженерної сили й скандинавського прагматизму.