
Toyota презентувала електричний седан bZ7 у дусі Camry

На автосалоні в Шанхаї Toyota представила серійну версію електромобіля bZ7 — великого бізнес-седана, створеного ексклюзивно для китайського ринку в партнерстві з GAC. Виробництво новинки заплановане на заводі спільного підприємства GAC-Toyota в Гуанчжоу.
Toyota bZ7 — це, по суті, електричний аналог Camry. За розмірами, класом і концепцією він потрапляє точно в ту саму нішу, яку вже багато років утримує Camry, але тепер замість бензинового двигуна — електротяга і програмна платформа від Huawei. Автомобіль побудовано на електромобільній платформі GAC, у стандарті — задній привід, а щодо повного приводу інформації поки немає. Бортова електроніка працює під управлінням Harmony OS, що робить цей седан ще одним прикладом глибокої технологічної інтеграції між автопромом і IT-сферою Китаю.
Зовні bZ7 не надто схожий на типову Toyota — дизайн скоріше нагадує суміш Tesla та концептів із максимальним фокусом на аеродинаміку. Поката лінія даху, короткий задній звис, відсутність зайвих деталей — усе в дусі сучасної електромобільної моди. Проте головне не зовнішність, а позиціонування: bZ7 — це зручний, просторий седан для щоденної їзди, з яким легко асоціюватися власникам Camry, які готові перейти на електрику.
Інтер'єр — типовий для китайських електрокарів: величезний екран мультимедіа, майже повна відмова від фізичних кнопок, двоярусна центральна консоль із зарядками для смартфонів, підстаканниками та USB-розетками. Все зроблено так, щоб підкреслити сучасність і цифрову складову авто.
Toyota вже підтвердила, що електроприводи та програмну частину нових моделей серії bZ будуть розробляти саме китайські інженери. Тобто це не просто локалізований автомобіль, а повноцінний електричний продукт, створений у Китаї — для Китаю.