23 июля 2025 в 17:11

Анна Ткач

2139 просмотров

У червні 2025 року в Китаї продали 2,084 мільйона автомобілів — такі дані оприлюднила Китайська асоціація легкових автомобілів. Це на 18,1% більше, ніж за аналогічний період торік, і на 7,6% більше, ніж у травні. Цифра, яка дійсно вражає: з понад 2 мільйонів нових авто, понад 1,1 мільйона — це гібриди та електромобілі. Їхня частка досягла 53,3%.

Сьогодні в Україні китайські електромобілі та гібриди користуються шаленою популярністю. А от на чому їздять самі китайці — давайте поглянемо.

За перше півріччя в Китаї реалізували вже 10,9 мільйона автомобілів — приріст у 10,8% до минулого року.

Найпопулярніші моделі розділені за ціновими категоріями (у дужках орієнтовна вартість у гривнях за курсом приблизно 5 грн за 1 юань):

До 100 тис. юанів (до 500 тис. грн):

  • Geely Geome Xingyuan — 204 тис. шт.

  • BYD Seagull — 175 тис.

  • Wuling Hongguang Mini EV — 171 тис.

  • BYD Qin Plus — 164 тис.

  • Volkswagen Lavida — 137 тис.

Від 100 до 150 тис. юанів (приблизно 500–750 тис. грн):

  • BYD Qin Plus — 164 тис.

  • Geely Xingyue L — 146 тис.

  • BYD Song Plus — 137 тис.

  • Volkswagen Lavida — 137 тис.

  • Nissan Sylphy — 136 тис.

Від 150 до 250 тис. юанів (750 тис. – 1,25 млн грн):

  • BYD Qin Plus — 164 тис.

  • Xiaomi SU7 — 156 тис.

  • Geely Xingyue L — 146 тис.

  • BYD Song Plus — 137 тис.

  • Volkswagen Lavida — 137 тис.

Від 250 до 350 тис. юанів (1,25–1,75 млн грн):

  • Tesla Model Y — 172 тис.

  • Xiaomi SU7 — 156 тис.

  • Toyota Camry — 98 тис.

  • Toyota RAV4 — 97 тис.

  • Li Auto L6 — 96 тис.

Від 350 до 500 тис. юанів (1,75–2,5 млн грн):

  • Audi A6L — 84 тис.

  • BMW 3 Series — 80 тис.

  • Mercedes-Benz GLC — 70 тис.

  • Mercedes-Benz C-Class — 70 тис.

  • Audi Q5L — 67 тис.

Понад 500 тис. юанів (від 2,5 млн грн):

  • Audi A6L — 84 тис.

  • Mercedes-Benz GLC — 70 тис.

  • Mercedes-Benz E-Class — 66 тис.

  • Aito M9 — 60 тис.

  • BMW 5 Series — 59 тис.

Аналітики зазначають: в усіх сегментах до 250 тис. юанів перевага залишається за китайськими електромобілями й гібридами. А з розгортанням повноцінного виробництва на заводі Xiaomi, не виключено, що навіть Tesla Model Y поступиться позиціями у вищих категоріях.