
За рівнем продажів китайських авто росія стала третьосортною

Всьо, балалайка зламалась. Росія, яка ще зовсім недавно пихато носила звання «головного покупця китайських автівок», тепер навіть у топ-2 не входить. За даними Bloomberg, за січень-лютий 2025 року китайці завезли в РФ лише 57,6 тис. авто — і це при тому, що в Мексику поїхало 86 тисяч, а в Емірати — 71,4 тисячі. Тобто тепер навіть шейхи і сомбреро-брати цікавіші для Піднебесної, ніж ця «імперія на імпортних коліщатках».
І це ще не все. Бельгія — країна розміром як Ленінградська область, але з мізками, — опинилася на четвертому місці з 48,5 тис. китайських легковиків. Для довідки: вона лише транзитний хаб. А РФ — колись головний ринок — перетворилася на тупикову гілку еволюції.
Причини падіння очевидні:
-
економічна стагнація,
-
підвищення утилізаційного збору (бо якось же треба латати бюджет, поки танки їдуть),
-
збірка китайських авто з конструкторів «зроби сам» (дешево, сердито і криво).
Але найголовніше — китайці почали втрачати інтерес. Бо для чого працювати з нестабільним ринком, де ціни скачуть, логістика кривуляє, а купівельна спроможність населення нижче плінтуса?
Так що маємо новий мем: «Із головного ринку — в головний біль». Росія — третя. І це ще не дно.
вакансий во всем мире - Больше 100 000 вакансий за границей
- Прямые работодатели
- Социальная сеть

