24 июля 2017 в 16:10

На правах рекламы,  АвтоПортал

1218 просмотров

21 липня 2017 року Національна мережа автозаправних комплексів провела щорічну акцію «День спілкування з Клієнтами».

У більшості областей України ТОП-менеджери і близько 170 офісних службовців компанії «Стейт Оіл», що управляє мережею, вийшли працювати на автозаправні комплекси в якості операторів розрахунково-касових вузлів та їх помічників-пістолетчиків. Заправляючи автомобілі клієнтів, розраховуючи їх на касах, готуючи для них каву і хотдоги, керівники і профільні фахівці з перших вуст отримали безцінні відгуки про якість сервісів і пального, що реалізується у мережі. «Живе спілкування з кінцевим клієнтом  –  це найефективніша форма зворотного зв’язку. Ефективність проекту «День спілкування з клієнтами» підкреслюють масштаби цьогорічного заходу – він відбувається на більшості з 184 АЗК «БРСМ-Нафта». Тільки постійно вдосконалюючись, втілюючи в життя побажання клієнтів і навіть випереджуючи їх очікування, можна залишатися в числі лідерів паливного ринку» –  підкреслив директор Департаменту стратегічного маркетингу компанії «Стейт Оіл» Олександр Мельничук.

В процесі спілкування з представниками компанії клієнти знайомились з топовим апаратом Franke, що з легкістю готує 17 видів кавових напоїв на будь-який смак. Такими апаратами обладнані комфортні зони швидкого харчування у пристанційних маркетах, що перетворює перебування клієнта на АЗК у приємну кава-паузу у дорозі. Крім того, спеціалісти мережі представляли клієнтам продукцію власного імпорту – вишукані італійські вина ТМ Viticcio та ТМ Cavalli Neri, які ексклюзивно в Україні представлені в автозаправній мережі «БРСМ-Нафта» та роз’яснювали додаткові можливості придбання якісного палива, зокрема, за паливними талонами і картами. Жодне з питань клієнтів не залишилося без відповіді, а побажання – без уточнення і обговорення у діалозі з посадовими особами мережі. Усі очікування і зауваження клієнтів на адресу мережі «БРСМ-Нафта» передані до профільних підрозділів її управляючої компанії «Стейт Оіл» для обробки, вивчення і вжиття коригуючих або впроваджувальних заходів.   

Важливим ефектом дня спілкування з клієнтами стало відчуття керівниками і офісними працівниками мережі тонкощів роботи лінійного персоналу автозаправних комплексів. Власноруч виконуючи функції касира або оператора менеджери відчули, які з операцій обслуговування підлягають оптимізації з точки зору максимального задоволення потреб автовласників. «День спілкування» дає можливість нашим менеджерам подивитися на нелегку працю операторів і їх помічників-пістолетчиків під іншим кутом. Зрозуміти їхні потреби через власний досвід.  А відтак, поліпшити у подальшому умови роботи і вдосконалити системи мотивації. Адже саме працівники АЗК формують  імідж компанії серед клієнтів, їх буденна робота крутить колеса великого бізнесу», - впевнена Олена Забродська, директор Департаменту з управління персоналом компанії «Стейт Оіл». В подальшому зроблені висновки ляжуть в основу програм корпоративного навчання і підвищення кваліфікації тих членів команди «БРСМ-Нафта» які щодня віч-на-віч контактують з клієнтом.

Цього року команда мережі «БРСМ-Нафта» вкотре довела, що безпосереднє спілкування з кінцевим покупцем – це неоціниме джерело цікавих ідей для вдосконалення бізнесу заради самих клієнтів, адже від їх задоволеності залежить прибуток і репутація бренду в суспільстві. Тільки враховуючи клієнтську думку можна утримати і зміцнити лідерські позиції на ринку. Орієнтована на кінцевого споживача акція «День спілкування з клієнтом» отримала десятків тисяч схвальних відгуків від автолюбителів, які у цей день завітали на АЗК під торговою маркою «БРСМ-Нафта».