
Toyota Land Cruiser вперше зробили гібридом

Toyota без зайвого галасу вивела на ринок оновлену версію Land Cruiser 300 з гібридною силовою установкою. Це — перший випадок в історії моделі, коли "трьохсотка" отримала електрифікацію. Новинка вже з’явилася у продажу на Близькому Сході, зокрема на офіційному сайті бренду в Катарі. Доступні три комплектації: VX, VXR і GR Sport.
Технічно гібридний Land Cruiser 300 максимально уніфікований з Lexus LX 700h. Під капотом — бензиновий 3,4-літровий V6 із двома турбінами, який працює у парі з 10-ступеневим автоматом, вбудованим електромотором і гібридною батареєю. Сумарна віддача силової установки — 457 к.с. і 790 Н·м. Це робить гібридну версію найпотужнішою серійною моделлю Land Cruiser за всю історію.
Зовні гібридний варіант легко впізнати за фірмовими шильдиками HEV, сірою окантовкою навколо декоративних насадок вихлопної системи, а також новою нижньою частиною переднього бампера. У зоні протитуманних фар та навколо номерної панелі з’явився чорний глянець.
Попри електрифікацію, позашляхові характеристики не постраждали — Land Cruiser 300 HEV долає брід глибиною до 700 мм. Щоправда, через встановлення тягової батареї снаряжена маса зросла більш ніж на 100 кг, а підлога багажника стала трохи вищою.
Показники прискорення та витрати пального поки не оприлюднені. Відомо лише, що гарантія на гібридну систему становить 8 років або 160 тис. км. У разі несправності електричної частини, автомобіль зможе продовжити рух за рахунок бензинового двигуна.