
Audi E5 Sportback: перший автомобіль марки без знаменитих кілець

У Китаї дебютувала E5 Sportback — перша серійна модель Audi без традиційних чотирьох кілець на кузові. Таке рішення — не просто данина естетиці, а символ нової ери для бренду в Піднебесній, адже E5 став першим витвором спільного підприємства Audi та SAIC, створеним винятково для китайського ринку.
Новинка базується на новій платформі Advanced Digitized Platform, яка розроблена з прицілом на локальну специфіку: дизайн, функціональність і навіть мультимедійні сервіси враховують уподобання саме китайських водіїв.
Потужність і запас ходу: цифри вражають
Модель буде доступною в декількох версіях:
-
потужність — від 299 до 787 к.с.;
-
тип приводу — задній або повний;
-
батарея — до 100 кВт·год, 800-вольтна архітектура;
-
запас ходу — до 770 км без підзарядки;
-
прискорення 0–100 км/год — від 3,4 секунди.
Форма замість форми: дизайн по-китайськи
E5 Sportback має дизайн, адаптований під китайський смак: замість решітки Singleframe — AUDI Light Frame з більш ніж тисячі крихітних трикутників. У чорні декоративні «петлі» вбудовано все — від фар до сенсорів та радарів.
Цифрова начинка: майже як смартфон на колесах
Салон електрокара вражає:
-
вигнутий 27-дюймовий дисплей;
-
ОС AUDI OS на чипі Qualcomm Snapdragon 8295;
-
підтримка китайських застосунків;
-
подвійна бездротова зарядка з активним охолодженням;
-
голосовий ІІ-аватар, який можна налаштувати під себе.
За безпеку відповідає система AUDI 360 Assisted Driving з 29 сенсорами (включно з лідаром)!