
Користувачів легкого електротранспорту чекають нові правила і штрафи

Легкий персональний електротранспорт — це більше не просто розвага для міських романтиків, а повноцінний учасник дорожнього руху. Електросамокати, гіроборди, моноколеса, сігвеї та інші двоколісні "девайси майбутнього" стали звичним явищем на вулицях українських міст. Проте до цього часу їх використання майже не було врегульовано законом, що спричиняло чимало хаосу і непорозумінь.
Тепер все може змінитися. У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №10441, який має на меті встановити чіткі правила гри для водіїв електротранспорту. Серед основних нововведень — обмеження швидкості до 20 км/год, мінімальний вік для керування — 14 років, і повна заборона на перевезення пасажирів, якщо це не передбачено конструкцією.
Також у законопроєкті визначено, де саме можна пересуватися: пріоритет — велосипедні доріжки. Якщо ж таких немає — дозволено їздити по узбіччю, тротуарах або краю дороги. Але без фанатизму: у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння на електросамокат сідати не можна — за це передбачено штраф у розмірі 680 грн.
Взагалі, за порушення правил руху водій може отримати "лист щастя" на 340 грн, а якщо він ще й створив аварійну ситуацію — 850 грн або навіть до 40 годин громадських робіт.
Отже, законопроєкт 10441 — це спроба перетворити дикі дороги для електротранспорту на цивілізовану територію з чіткими правилами. З одного боку — більше безпеки, з іншого — менше свободи для любителів "поганяти". Але, схоже, час дикого заходу на електросамокатах добігає кінця.
вакансий во всем мире - Больше 100 000 вакансий за границей
- Прямые работодатели
- Социальная сеть

