4 сентября 2025 в 09:00

Анна Ткач

3887 просмотров

У серпні 2025 року українці подали на першу реєстрацію 23,1 тисячі вживаних легкових автомобілів, завезених з-за кордону. Це фактично повторило липневий результат ( 0,1%), проте у порівнянні з серпнем 2024 року показник виявився нижчим на 15,4%.

Серед брендів лідером із відчутним відривом залишається Volkswagen. Його позиції пояснюються широким вибором моделей, доступними цінами на європейських аукціонах і зручністю в обслуговуванні. Друге місце традиційно посідає Audi, яка зберігає статус найбільш популярної серед уживаних «преміальних» авто. Далі в рейтингу — Nissan, Tesla та BMW. Попит на електромобілі, особливо Tesla, продовжує зростати, насамперед у великих містах. Також до топ-10 увійшли Ford, Renault, Hyundai, Skoda та KIA.

Особливу увагу цього разу привертає зміна лідера серед моделей. Tesla Model Y змогла випередити багаторічного фаворита Volkswagen Golf. Такий результат багато в чому пояснюється очікуваним подорожчанням електромобілів, яке стимулює покупців оформлювати машини саме зараз. Водночас сам Golf частково тримає позиції завдяки своїй електричній версії.

Цікава ситуація й у середині рейтингу: Skoda Octavia майже зрівнялася з Tesla Model 3 за кількістю перших реєстрацій. Ще одна тенденція — Nissan Leaf виявився популярнішим за колись надзвичайно затребуваний кросовер Nissan Rogue. Це демонструє зміщення попиту в бік компактних і практичних електромобілів, тоді як інтерес до великих «джипів» поступово спадає.

Середній вік уживаних автомобілів, які поповнили український автопарк у серпні, знизився до 8,5 року (проти 8,7 роки місяцем раніше). Це свідчить, що на ринок заходять дещо новіші машини.

Не обійшлося і без поодиноких «трофеїв» із сегмента люксових брендів. Минулого місяця українські дороги поповнили 1 Rolls-Royce, 1 Bentley, 2 Aston Martin, 4 Lamborghini та 12 Maserati.

Таким чином, ринок уживаних авто в Україні зберігає відносну стабільність, проте вже зараз формуються нові тренди: електромобілі все активніше витісняють традиційних «лідерів», а середній вік імпортованих машин поступово молодшає.