
Частка глобальних автобрендів на росії зменшилася до рекордних 7%

Ще трохи — і весь російський автопарк можна буде вважати китайським філіалом. За даними російського агентства «Автостат», за чотири роки частка глобальних (не китайських) брендів на авторинку рф скоротилася вдесятеро — з 69% у 2021-му до жалюгідних 7% у 2025 році.
Натомість Китай підставив плече — або, як кажуть у самій рф, «заніс сюди все, що не шкода». Сьогодні понад половину ринку (54%) займають китайські марки, і це ще не межа — були періоди, коли їхня частка доходила до 60%.
Колись російські водії мріяли про BMW і Toyota, а тепер згадують їх, дивлячись на логотипи Chery, Haval і Geely з теплом і ностальгією. Хоча ні — краще не згадувати, бо «іноагент».
Так що, «импортозамещение» триває, тепер ще й за кермом. Із глобального ринку — в глобальний глухий кут.