5 марта 2025 в 09:20

АвтоПортал

1466 просмотров

Останнім часом у США спостерігається тенденція серед власників електромобілів Tesla замінювати логотипи своїх авто на емблеми інших автомобільних брендів. Це явище пов'язане з невдоволенням діями та заявами генерального директора компанії, Ілона Маска.

Після його призначення на посаду в Департаменті ефективності уряду (DOGE) та відкритої підтримки політичних фігур, зокрема Дональда Трампа, багато власників Tesla висловили своє обурення. У лютому 2025 року в США відбулася серія протестів під назвою #TeslaTakeover, під час яких активісти пікетували автосалони та сервісні центри Tesla, закликаючи до бойкоту продукції компанії.

Деякі власники Tesla вдаються до символічних дій, щоб дистанціюватися від бренду. Вони замовляють стікери з критичними написами на адресу Ілона Маска або змінюють емблеми своїх автомобілів на логотипи інших марок. 

Наприклад, популярними є наліпки з фразами "Клуб проти Ілона Tesla" або "Я купив це, перш ніж Ілон з'їхав з глузду" (до речі, в Україні подібні наліпки також чіпляють власники електромобілів Тесла).

Ці дії відображають глибоке розчарування частини спільноти власників Tesla, які не погоджуються з політичними та суспільними позиціями Ілона Маска. Вони прагнуть висловити свою незгоду та підкреслити, що їхній вибір автомобіля не означає підтримку поглядів керівника компанії.