21 октября 2022 в 12:55

7447 просмотров

Стало відомо, марки яких електромобілів найчастіше шукають українці в Інтернеті від початку війни

До війни однозначним лідером серед пошукових запитів була Tesla, а на другому місці традиційно був інший популярний бренд — BMW. Однак у середині 2022 року популярність лідера знизилася, а бренд BMW поступився на користь Nissan. 

Загалом станом цього року в рейтингу популярності брендів електрокарів відбулись суттєві зміни. Порівняно з червнем 2021 року певні бренди, що увійшли до топ-15, продемонстрували виняткову швидкість зростання популярності. Наприклад, кількість пошукових запитів, пов’язаних з електромобілями Nissan, зросла на 65,75%, Hyundai — на 310,91%, Renault — на 196%, Fiat – на 167,82%, KIA — на 126,22%.

Ольшанський та Партнери