Літровий двигун Ford EcoBoost визнаний «Міжнародним двигуном року» rss

15 июня 2012 в 10:45 • АвтоПортал 1195 просмотров • Прокомментировать новость

Вам понравился материал? Поделитесь с друзьями!

Новий двигун EcoBoost 1,0 л компанії Ford отримав премію «Міжнародний двигун 2012 року» («International Engine of the Year»).

  •     Двигун EcoBoost 1,0 л також став лідером у номінаціях «Кращий новий двигун» і «Кращий двигун об’ємом до 1 літра» за результатами вручення премії, заснованої автомобільним журналом «Engine Technology International»
  •     Двигун EcoBoost поєднує в собі турбонаддув, пряме вприскування палива та регульовані фази газорозподілу, як на впусканні, так і на випусканні, для забезпечення потужності, властивої двигуну більшого робочого об’єму, у поєднанні з паливною економічністю, характерною для невеликого агрегату

ШТУТГАРТ, Німеччина, 14 червня 2012 року — Новий літровий двигун EcoBoost від Ford Motor Company, який цього року почали встановлювати на автомобілі Ford Focus, що продаються в Європі, був названий «Міжнародним двигуном 2012 року».

Невеликий високотехнологічний трьохциліндровий двигун також став переможцем у двох інших номінаціях премії — «Кращий новий двигун» і «Кращий двигун об’ємом до 1 літра». Результати премії «Міжнародний двигун року» («International Engine of the Year»), заснованої автомобільним журналом «Engine Technology International», базується на результатах голосування 76 журналістів із 35 країн світу.

Уперше за 13-річну історію премії титул «Міжнародний двигун року» привласнений двигуну компанії Ford. Крім того, двигун EcoBoost об’ємом 1 літр набрав найбільшу кількість балів за всю історію премії.

«Коли ми розпочинали проектування цього двигуна, ми встановили дуже високу планку, — прокоментував Джо Бакай, віце-президент компанії Ford з розробки двигунів. — Наша мета полягала в тому, щоб забезпечити небачену раніше економію палива, виняткові робочі характеристики, низький рівень шуму та досконалу конструкцію цього невеликого 3-циліндрового двигуна».

«Наша команда впоралася з цим, здавалося б, нерозв’язним завданням, запропонувавши оригінальний інноваційний підхід, — додав Джо Бакай. — Створений двигун переверне уявлення про бензинові двигуни в усьому світі».

«Це заслужена перемога дійсно видатного двигуна», — прокоментував Дін Славніч, голова жюрі премії «Міжнародний двигун року» і редактор журналу «Engine Technology International».

Цей компактний двигун, здатний уміщатися на аркуші паперу формату A4, був розроблений у технічних центрах компанії Ford у Дантоні, Великобританія, і Меркенісі, Німеччина. Двигун виробляється на заводах компанії Ford в Крайове, Румунія, і Кельні, Німеччина.

У двигуні EcoBoost об’ємом 1 літр використовуються малоінерційні турбіни, які швидко забезпечують потужність за рахунок відкриття заслінки при низьких обертах. Ці турбіни забезпечують високу потужність при числі обертів до248 000 об/хв.

Ключовими передовими характеристиками двигуна EcoBoost об’ємом 1,0 л є:

  •     Вбудований у голівку циліндра випускний трубопровід знижує температуру вихлопних газів і дозволяє двигуну працювати при оптимальному співвідношенні паливно-повітряної суміші в ширшому діапазоні обертів;
  •     Використання унікальної конструкції чавунного блоку замість звичного алюмінієвого дозволяє понизити необхідну для прогрівання кількість енергії на 50% і скоротити витрату палива;
  •     Два основні приводні ремені двигуна занурено в масло, що забезпечує більш безшумну й ефективну роботу двигуна;
  •     Замість використання енергоємного врівноважуючого валу Ford навмисно змінив балансування маховика та шківа двигуна, направивши коливання в менш чутливий напрям, що забезпечує зниження шуму та вібрації.

Двигун EcoBoost 1,0 л дебютував цього року на автомобілях Ford Focus, що продаються в Європі. Пізніше цього року він з’явиться в автомобілях C-MAX і B-MAX. Наступного року цим двигуном оснащуватимуться автомобілі Ford, що продаються в США, країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону і Африки.

Новий Focus з двигуном EcoBoost 1,0 л потужністю 100 к.с. пропонує кращий у своєму класі показник витрати палива та викидів CО2 — 4,8 л/100 км (58,9 милі на галон)* і 109 г/км відповідно. Модель потужністю 125 к.с. демонструє показники в 5,0 л/100 км (56,5 милі на галон) при рівні викидів CО2 в 114 г/км.

За перший місяць продажів у Європі більше 4 700 клієнтів замовили автомобілі Focus з двигуном EcoBoost 1,0 л, що складає близько чверті від загальної кількості автомобілів Ford Focus, замовлених на 19 європейських ринках компанії Ford.

Ford of Europe планує потроїти річне виробництво автомобілів, що оснащуються високоефективними бензиновими двигунами EcoBoost, з 141 000 у 2011 році до приблизно 480 000 до 2015 року. За оцінками компанії, більше 300 000 цих автомобілів буде оснащено двигуном EcoBoost об’ємом 1 літр.

Премія «Міжнародний двигун року» присуджується жюрі з 76 автомобільних журналістів 35 країн світу. Судді враховують ходові якості двигуна, робочі характеристики, економічність, досконалість конструкції та успішне застосування передових технологій. Двигун EcoBoost 1,0 л завоював популярність серед суддів і набрав за результатами голосування найбільшу кількість балів за всю історію конкурсу.

«Здатність трьохциліндрового двигуна з легкістю приводити в рух Ford Focus підтверджує наявність вельми і вельми блискучого майбутнього цього двигуна внутрішнього згоряння, — прокоментував Дін Славніч, редактор журналу „Engine Technology International“. — Потужність, керованість і хороші показники витрати палива — це лише невелика частина позитивних рис цього двигуна. Браво, Ford!»

Інші члени жюрі також високо оцінили двигун EcoBoost 1,0 л:

«Якщо розглядати зменшення розмірів силових агрегатів як перспективну тенденцію, то на даний час кращого прикладу, ніж цей, не існує. Та ж потужність, що і в безнаддувного двигуна об’ємом 1,6 літра, на зміну якому він розроблений, але набагато жвавіший», — відзначив британський журналіст Джон Симістер.

«Маючи відмінний крутний момент на низьких обертах, цей високотехнологічний трьохциліндровий двигун з турбонаддувом забезпечує ходові характеристики невеликого дизельного двигуна з турбонаддувом, виключаючи при цьому проблеми з шумом і вібрацією», — сказав журналіст французького журналу «L’automobile Magazine» Крістоф Конгрега.

На російському ринку двигун EcoBoost представлений у версії 2,0 л потужністю 200 і 240 к.с. з трансмісією Powershift і доступний до замовлення в топових версіях автомобілів Ford C-D сегменту: Mondeo, S-Max і Galaxy.

* Показники витрати палива і викидів CО2 в г/км отримані під час офіційних випробувань, проведених відповідно до Директиви ЄС 93/116/ЄC. Показники економії палива наводяться відповідно до Європейської директиви з економії палива 80/1268/ЄЕС і відрізняються від показників, отриманих при випробуваннях у циклах економічної їзди, що проводяться в інших регіонах світу.

Інформація про Форд Мотор Компані

Форд Мотор Компані — світовий лідер автомобільної індустрії, виробляє та продає автомобілі на шести континентах. Штаб-квартира компанії знаходиться в місті Дірборн (США, штат Мічіган). 70 заводів розташовано по всьому світу. Кількість співробітників — близько 164 000 осіб. Компанія представляє автомобільні марки Ford і Lincoln. Фінансові послуги реалізуються через Форд Мотор Кредит Компані. Детальніша інформація про компанію розміщена на сайті http://corporate.ford.com.

Ford of Europe виробляє, продає та обслуговує автомобілі марки Ford на 51 ринку. Співробітниками компанії є більше 66 000 осіб. Окрім Форд Мотор Кредит Компані, до складу Ford of Europe входить підрозділ Форд з обслуговування клієнтів і 22 виробничих підприємства, включаючи спільні. Перші автомобілі Ford з’явилися в Європі в 1903 році — в рік створення компанії. Європейське виробництво розпочалося в 1911 році.


Понравилась новость?


rss Подпишитесь на наш RSS канал    

Поделитесь в: