Замена моторного масла по акционной цене! rss

30 января 2012 в 13:01 • АвтоПортал 834 просмотра • Прокомментировать новость

Вам понравился материал? Поделитесь с друзьями!

С 19 января по 19 марта 2012 года.

Приглашаем клиентов с не гарантийными (как официальными, так и неофициальными) автомобилями на замену оригинального масла 0W-20 со скидкой 40% от обычной цены! Акционная цена 1 литра масла - 69 гривен.

Все участвовавшие в акции клиенты получат особый подарок – карту поддержки в дороге на 1 год (под подарком подразумевается возможность приобрести такую карту за 1.20 грн )

Програма допомоги в дорозі для власників карток

Диспетчерський центр надає:

Консультації у разі виходу автомобіля з ладу:

● технічні консультації щодо особливостей експлуатації ТЗ, порядку та строків проведення ТО;

● передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS - повідомлення, e-mail);

● пошук необхідної інформації в мережі Інтернет.

Консультації у разі ДТП:

● порядок дій на місці ДТП;

● юридична підтримка;

● загальний порядок звернень до страхових компаній;

● порядок оформлення документів;

● контактну інформацію екстрених служб;

● консультації лікаря по телефону.

При зверненні до диспетчерського центру повідомте, будь ласка, Ваше прізвище, ім’я, по батькові, номер сервісної картки та причину звернення. Сервісна картка обов’язково має знаходитись у власника, її заборонено передавати третім особам. Сервісна картка закріпляється за автомобілем,

у разі перепродажу чи передачі права власності на автомобіль будь-яким іншим чином картка має бути передана разом із автомобілем.

Послуги виклику служби технічної допомоги, яка здійснює:

● заміну колеса;

● доставку палива;

● зарядження акумуляторної батареї;

● аварійне відмикання дверей;

● відігрів замків дверей та багажника;

● буксирування автомобіля з приїжджої частини;

● виклику евакуатора.

У разі виходу автомобіля з ладу під час подорожі:

● пошуку та бронювання номеру в готелі;

● виклику таксі;

● бронювання залізничних, автобусних та авіаквитків;

● організації тимчасової заміни несправного автомобіля.

У випадку ДТП:

● виклику ДАІ;

● виклику служби порятунку;

● виклику евакуатора;

● виклику аварійного комісара;

● виклику карети швидкої медичної допомоги;

● організації стаціонарного лікування;

● виклику та залучення інших організацій за проханням Клієнта.

Доставка запасного комплекту ключів від автомобіля

Послуга надається у разі втрати (пошкодження/загублення) Клієнтом основного комплекту ключів. При цьому Клієнт відповідальний за організацію передачі запасного комплекту ключів з місця їх зберігання співробітникам служби підтримки власників Honda для їх передачі Клієнту.

Контактну інформацію:

● станцій технічного обслуговування;

● дилерських центрів;

● автозаправних станцій;

● служб евакуації;

● аварійного комісара;

● служб таксі;

● готелів;

● ДАІ;

● медичних установ;

● страхових компаній та інших організацій.

ЦІЛОДОБОВИЙ ДОСТУП ДО ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО ЦЕНТРУ 044 481 00 85     

 



Понравилась новость?


rss Подпишитесь на наш RSS канал    

Поделитесь в: