Ford розробляє перший у світі цифровий манекен дитини для віртуальних краш-тестів rss

22 ноября 2011 в 10:09 • АвтоПортал 570 просмотров • Прокомментировать новость

Вам понравился материал? Поделитесь с друзьями!

Кельн, Німеччина, 16 листопада 2011 р. – Ford розробляє одну з перших у світі цифрових моделей тіла дитини в рамках програми, щоб зробити подорож автомобілем більш безпечною для молодих людей.

— Цифрова модель дитячого тіла буде мати реалістично відтворені скелетну структуру, внутрішні органи та головний мозок з метою підвищення майбутніх технологій безпеки

— Модель створюється з використанням дитячих знімків МРТ і КТ для кращого розуміння відмінностей між впливом сили зіткнення на дорослих і дітей

— На створення існуючих цифрових моделей дорослих людей потребувало понад десять років. Вони побудовані по-компоненто з ретельним дослідженням кожної деталі

«Ми вивчаємо тенденції отримання травм у цій сфері, і ми знаємо, що транспортні аварії є головною причиною смерті людей у віці від 4 до 34 років», – сказав доктор Стівен Рохана (Dr. Stephen Rouhana), старший технічний керівник з безпеки, відділ досліджень і перспективних розробок компанії Ford. «Ми хочемо краще зрозуміти, які види травм можуть отримати маленькі пасажири у випадку аварії».
 
«Наші системи безпеки розроблені з метою зменшення кількості серйозних травм і смертельних випадків у цій сфері, і вони довели свою ефективність», – відзначив пан Рохана. «Але дорожньо-транспортний травматизм все одно трапляється. Чим більше ми будемо знати про людське тіло, тим краще ми зможемо удосконалити наші системами безпеки».
 
Створення цифрової моделі є непростим завданням. На роботу зі створення моделі дорослого людського тіла у компанії Ford пішло 11 років. Цифрові моделі використовуються у дослідженнях, але не у розробці автомобілів. Вони не встановлюються на місце звичайних манекенів для краш-тестів, якими вимірюється вплив зіткнення на тіло. Замість цього, вони використовуються як засіб для того, щоб краще зрозуміти, як ще більше поліпшити ефективність систем безпеки автомобіля за рахунок кращого розуміння механізмів травмування.
 
Цифрова модель будується покомпонентно – мозок, череп, шия, грудна клітина, верхні та нижні кінцівки і т. д. – з ретельним дослідженням кожної деталі.
 «Створення моделі людини це так само як створення моделі автомобіля» – говорить доктор Стівен Рохана. «Починати слід з геометрії поверхні кожної деталі і всіх частин з яких вона складається – у нашому випадку з геометрії людського тіла і його внутрішніх органів.»
 
Після збору таких даних за допомогою медичного сканування, а також текстів з анатомії, дослідники створюють модель по секціях, створюючи ділянки тіла. Мозок у цифровій моделі дорослої людини компанії Ford був створений як окремий компонент, з деталями аж до стовбура мозку, сірої речовини і міжшарової рідини.
 
Потім компоненти об’єднуються у віртуальне тіло людини, яке підлягає усесторонній перевірці. Після цього, за допомогою математичних та аналітичних інструментів разом з отриманими даними з медичної та технічної літератури про властивості тканин людини, дослідники можуть визначити вплив зіткнення і тиску системи пристроїв пасивної безпеки на тіло людини.
 
«Тіло дитини дуже відрізняється від тіла дорослої людини» – говорить пан Рохана. «Створення цифрової моделі людського дитячого тіла допоможе нам у розробці систем, які забезпечуватимуть кращий захист для наших маленьких пасажирів.»
 
Науково-дослідна робота доктора Рохана у галузі реакції людини на зіткнення нещодавно була визнана присудженням йому престижної Премії за заслуги від Асоціації сприяння розвитку автомобільної медицини. Це найвища нагорода, яка може бути присуджена у цій галузі, і вона була вручена йому минулого місяця у Парижі.
 
Історія використання звичайних манекенів для краш-тестів
 
Ford використовує звичайних манекенів для краш-тестів протягом останніх семи десятиліть для забезпечення підвищеного захисту пасажирів у своїх автомобілях.
 Перший у світі манекен для краш-тестів було створено у 1949 році для ВПС США. З кодовою назвою Сьєрра Сем (Sierra Sam), цей манекен був призначений для випробувань катапультованих сидінь реактивних винищувачів.
 
 У середині 1950-х років інженерно-дослідний відділ компанії Ford у США розробив свої власні пластикові манекени для краш-тестів, які називались FERD 1 і FERD II. У комплекті з електронними деталями для мозку вони мали сталеві скелети з жорсткими пластмасовими деталями для імітації м’язів і м’якими пластмасовими деталями для імітації шкіри.
У 1971 році Ford представив перший у світі стандартизований манекен для краш-тестів автомобілів – Hybrid I, а потім Hybrid II з оновленою конструкцією. Нинішня модель Hybrid III має хребет, виготовлений з металевих дисків, рухому шию, сталеву грудну клітину, вінілову шкіру та коліна, що реагують на зіткнення так само, як людський аналог.
 
Ford також використовує спеціально розроблені манекени для проведення краш-тестів з бічним ударом. Моделі WorldSID та EUROSID 2 містять більше 220 різних датчиків для реєстрації травм внаслідок зіткнення і реєстрації сили зіткнення.
 
«Нинішні манекени для краш-тестів є дуже складними пристроями», – пояснює старший інженер з безпеки компанії Ford Джейк Хід (Jake Head). «Модель Hybrid III коштує близько 34 000 євро, але з повним комплектом приладів ціна може піднятися до більш ніж 50 000 євро.»
 
Ford використовує манекени для краш-тестів дитячого і дорослого розміру, щоб переконатися, що системи активної та пасивної безпеки прийнятні для пасажирів різної комплекції і ваги.
 
Компанія Ford також стала лідером у галузі досліджень безпеки у віртуальному світі. Інженери Ford у Німеччині та США провели краш-тести останньої моделі Ford Focus більше 12 000 разів у віртуальних ситуаціях для випробування нових технологій, покликаних захистити водія і пасажирів під час аварії. Такі віртуальні симуляції стали настільки ефективними, що потреба у краш-тестах фізичних автомобілів була значно скорочена.

 

 


Понравилась новость?


rss Подпишитесь на наш RSS канал    

Поделитесь в: