Volvo Safety Concept Car виповнилось 10 років rss

25 июля 2011 в 12:25 • АвтоПортал 1096 просмотров • Прокомментировать новость

Вам понравился материал? Поделитесь с друзьями!

Більшість технічних інновацій, запроваджених в цьому концепт-карі, використовуються у серійних моделях, а дизайн простежується у обрисах Volvo C30

Жоден інший концепт-кар в історії Volvo Car Corporation не був настільки важливим для технологічного розвитку компанії, як Volvo SCC. Через 10 років після світової прем'єри на Детройтському автосалоні 2001 року Safety Concept Car може з гордістю озирнутися в минуле.

  • Він став відправним пунктом для формування провідної ролі компанії у галузі активної безпеки. Близько 15 передових технічних рішень, що використовуються у сучасних моделях Volvo, були вперше застосовані у Volvo SCC.
  • Що стосується дизайну - SCC також надихнув інженерів на створення успішної моделі Volvo C30.

 

Volvo SCC став одним із перших прикладів позитивного ефекту від тісної співпраці дизайнерів та інженерів Volvo Cars.

"Зазвичай концептуальні автомобілі дозволяють клієнтам зазирнути у майбутнє, оцінивши можливі варіанти дизайну або технологічні розробки. Проте Volvo SCC зміг справити належне враження завдяки поєднанню привабливого вигляду та високих технологій. Це був перший приклад створення автомобілів відповідно до побажань, потреб та обмежень наших клієнтів", - розповідає Стефан Джакобі (Stefan Jacoby), Президент та Виконавчий директор компанії Volvo Cars.

Одним із головних завдань групи, що працювала над проектом, була демонстрація можливості поєднання систем безпеки світового рівня зі спортивними формами у відносно компактному автомобілі.

"Наприкінці 90-х років, коли ми починали роботу над концептом, компанія Volvo була відома як виробник сімейних автомобілів, покликаних забезпечити захист пасажирів у випадку зіткнення. SCC став першим автомобілем, під час створення якого було використано новий підхід. Суть нововведення полягала у підвищенні рівня безпеки у першу чергу шляхом уникнення небезпечних ситуацій та зіткнень", - пояснює Остен Страндберґ (Östen Strandberg), відповідальний за розробку Volvo SCC. Він додає:

"З допомогою діючої моделі Safety Concept Car ми продемонстрували, що усі ці інтелектуальні високотехнологічні рішення, спрямовані на уникнення зіткнень, є цілком доступними. Тому можна з упевненістю сказати, що саме успіх проекту SCC відкрив перед Volvo Car Corporation новаторський шлях створення систем активної безпеки".

Зірка Детройтського автосалону
Volvo SCC був уперше продемонстрований широкому загалу на стенді Volvo Cars під час автосалону в Детройті, що проводився у січні 2001 року, і відразу ж привернув до себе значну увагу публіки. Восени того ж року представники світової преси отримали змогу провести тест-драйв концепт-кару у закритій частині міжнародного аеропорту Севільї на півдні Іспанії.

У наступному році прем'єр-міністр Швеції Ґьоран Перссон (Göran Persson) став одним із багатьох, кому пощастило випробувати автомобіль. А пізніше концептуальна модель розпочала свою подорож від одного узбережжя США до іншого, під час якої отримала широке визнання.

"Зацікавленість, яку викликав автомобіль, перевершила усі наші сподівання. Я переконаний, що причиною цьому є привабливий зовнішній вигляд SCC у поєднанні з високими технологіями, доступними для розуміння людей. Саме така комбінація демонструє оригінальний підхід Volvo і водночас є нашою сильною стороною", - говорить Мікаель Едвардссон (Mikael Edvardsson), один з інженерів, відповідальних за розробку технічних рішень Safety Concept Car.
 
Від концепту до серії
2002 рік став початком робіт із запровадження у серійні автомобілі технічних рішень у галузі безпеки, продемонстрованих у Volvo SCC. А ще через рік Volvo Car Corporation розпочала роботу над проектом, результатом якого став дебютант Паризького автосалону 2006 року - модель Volvo C30.

Сьогодні, через 10 років після успішної прем'єри, у серійних Volvo використовуються близько 15 технічних рішень, уперше представлених у Volvo SCC. До них відносяться системи безпеки, що допомагають водіям усього світу уникати і незначних зіткнень, і дорожньо-транспортних пригод із тяжкими наслідками.

"Яскравим свідченням того, скільки рішень та технологій концепту SCC використовуються у серійних автомобілях, може бути незначний, але разом з тим дуже показовий у даному сенсі факт: Ви можете замовити для свого Volvo C30 колір кузова Orange Flame, надзвичайно схожий на колір першого концепту SCC", - вважає Остен Страндберґ.

Разом з тим, немає правил без винятків. Одним із найбільш привабливих елементів дизайну SCC, якому не судилося увійти в серію, стали передні стійки у стилі Ейфелевої вежі. На початковому етапі розробки серійного С30 даний варіант мав усі шанси на реалізацію, проте згодом від нього вирішили відмовитись з міркувань міцності конструкції, складності її виготовлення та високої вартості.
 
Технологія SCC у сучасних моделях Volvo
У даному переліку наведено технології Volvo SCC, що сьогодні використовуються у деяких або усіх сучасних моделях Volvo Car Corporation:

  • Система попередження про зіткнення (Collision Warning) третього покоління з функціями автоматичного гальмування (Full Auto Brake) та виявлення пішоходів (Pedestrian Detection). На додачу - революційна система уникнення зіткнень на малій швидкості (City Safety), що входить до базової комплектації багатьох моделей Volvo.
  • Інформація, що проектується на переднє скло - сьогодні індикатор на передньому склі є складовою частиною системи попередження про зіткнення.
  • Технологія, що контролює наявність автомобілів у "мертвих зонах" та попереджає водія.  Сьогодні дана система відома як BLIS (Blind Spot Information System).
  • Система сигналізації, що попереджає водія про ризик сходження зі смуги руху. Зараз - Система попередження про сходження зі смуги руху (Lane Departure Warning) та  Система контролю стомленості водія (Driver Alert).
  • Круїз-контроль, що підтримує визначену дистанцію до автомобіля попереду. Сучасний адаптивний круїз-контроль (АСС - Adaptive Cruise Control) в автомобілях з автоматичною трансмісією здатен забезпечити постійний контроль аж до повної зупинки.
  • Функція миготіння стоп-сигналів у випадку екстреного гальмування сьогодні відома під назвою Emergency Brake Lights.
  • Камери безпеки - сучасні моделі можуть бути оснащені інтегрованою камерою для руху заднім ходом та камерою, що встановлюється у радіаторну решітку. Кут огляду камер становить 180° (доступні в якості додаткових аксесуарів). Камера також є головним елементом систем виявлення пішоходів (Pedestrian Detection) та попередження про зіткнення (Collision Warning).
  • Active Bending Lights - фари удосконаленої конструкції, положення яких при проходженні поворотів змінюється відповідно до вигинів дороги.
  • Інтерфейс "Людина-Машина" (HMI - Human Machine Interface), який після вдосконалення отримав назву Volvo Sensus.
  • Заднє сидіння з можливістю регулювання по висоті. У наш час використовується в конструкції інтегрованих дитячих сидінь з двома рівнями.
  • Захист пішоходів - сьогодні ця технологія включає передню частину і капот особливої конструкції, що здатні поглинати енергію удару, а також систему виявлення пішоходів (Pedestrian Detection).
  • Рульова колонка з можливістю регулювання по висоті та по вильоту - входить до базової комплектації.
  • Система пасивного доступу та пуску двигуна - Keyless Go.
  • Зв'язок з автомобілем за допомогою мобільного телефону - сьогодні для цього використовується нещодавно створений мобільний додаток, представлений навесні 2011 року.

 
Випереджаючи час
Мікаель Едвардссон підсумовує:
"На момент першої презентації Volvo SCC був оснащений сенсаційними технологіями. Беручи до уваги рівень зацікавленості покупців автомобілів у системах активної безпеки, можна легко дійти висновку, що концепт-кар значно випередив свій час. Це зайвий раз свідчить про те, що компанія Volvo і зараз, і надалі лишатиметься лідером у питаннях автомобільної безпеки".


Понравилась новость?


rss Подпишитесь на наш RSS канал    

Поделитесь в: