Volvo працює над можливостями збільшення запасу ходу для електромобілів rss

1 августа 2011 в 09:15 • АвтоПортал 876 просмотров • Прокомментировать новость

Вам понравился материал? Поделитесь с друзьями!

Компанія Volvo Car Corporation перейшла до наступного кроку у своїй програмі електрифікації: вона виробляє прототипи автомобілів, оснащені технологіями збільшення запасу ходу, тобто електромобілі з двигуном згоряння, який дозволяє їм пройти більшу відстань без підзарядки.

У рамках програми ведуться три проекти, яким надає підтримку Шведське управління з питань енергетики та ЄС, та які охоплюють три можливі комбінації технологій. Випробування цих розробок почнуться у першому кварталі 2012 року.

  «Це хвилюючий прорив, що підсилює наш інтерес до електрифікації. Через вартість і розміри акумуляторної батареї автомобілі, що мають виключно електричне живлення, поки що мають доволі обмежений запас ходу. Завдяки цим технологіям запас ходу електромобіля було збільшено на тисячу кілометрів, і при цьому викид вуглекислого газу залишився нижчим або значно нижчим за 50 г/км», - каже Дерек Крабб (Derek Crabb), віце-президент Volvo Car Corporation з розробки силових агрегатів.

Технічні здобутки компанії у цій галузі наразі включають три різні комбінації. Спільним для всіх трьох є наявність трициліндрового бензинового двигуна, що доповнює електричний привід на передні колеса. В усіх цих варіантах також використовується регенерація енергії гальмування. Двигуни можуть працювати як на бензині, так і на етанолі (E85).

Два рішення спираються на концепт Volvo C30 Electric. В обох випадках стандартний акумуляторний блок було дещо зменшено, щоб вивільнити місце для двигуна згоряння та його паливного бака.

Технічна концепція I: Volvo C30 з послідовно підключеним бензиновим двигуном

Основою розробки є C30 Electric з трициліндровим двигуном згоряння, який виробляє 60 кінських сил та встановлюється під багажником. Цей автомобіль також має 40-літровий паливний бак.

Двигун згоряння підключено до генератора потужністю 40 кВт. Потужність, яку він виробляє, переважно застосовується для приведення в дію електродвигуна автомобіля (111 к. с., 82 кВт), але водій також може використовувати генератор для зарядження акумулятора, збільшуючи цим запас ходу автомобіля на електроприводі.

Таке нововведення дозволяє електромобілю пройти ще 1000 км. Запас ходу під час використання виключно акумуляторного живлення становить 110 км.

Технічна концепція II: Volvo C30 з паралельно підключеним бензиновим двигуном

У цьому варіанті в задній частині автомобіля встановлюються потужніший трициліндровий двигун згоряння та 40-літровий паливний бак. Різниця між цим і першим рішенням полягає в паралельному підключенні, що дозволяє  турбодвигуну потужністю 190 к. с. приводити в рух задні колеса за допомогою шестиступінчатої автоматичної коробки передач. Завдяки цьому під час швидкісної їзди по автомагістралі витрата палива зменшується. Генератор потужністю 40 кВт дає змогу заряджати акумулятор, збільшуючи цим запас ходу автомобіля під час руху виключно на електроприводі.

Тут теж застосовується електродвигун, що виробляє 111 к. с. (82 кВт). Два силові агрегати в сумі дають автомобілю потужність понад 300 к. с. та розгін від 0 до 100 км/год за менш ніж шість секунд.

Збільшувач запасу ходу дозволяє електромобілю пройти ще 1000 км. Запас ходу під час використання виключно акумуляторного живлення становить 75 км.

Технічна концепція III: Volvo V60 з паралельно підключеним бензиновим двигуном

У цьому варіанті вся силова установка розміщується під капотом. Електродвигун потужністю 111 к. с. (80 кВт) доповнюється трициліндровим бензиновим турбодвигуном, який виробляє 190 к. с. (140 кВт), дводіапазонною автоматичною коробкою передач і генератором 40 кВт. Двигун згоряння через коробку передач передає тягу на передні колеса та в разі необхідності заряджає акумуляторний блок.
До досягнення швидкості 50 км/год автомобіль працює виключно на електроприводі. Двигун згоряння активується на вищих швидкостях. Більш того, він заряджає акумуляторний блок, коли рівень заряду падає нижче встановленої позначки.

Акумуляторний блок розміщується під днищем багажника і дозволяє автомобілю пройти 50 км виключно на електроприводі. Автомобіль також має 45-літровий паливний бак для бензину або E85.

Ця технологія дозволяє збільшити запас ходу автомобіля на понад 1000 км.

Задоволення від керування, комфорт і низький рівень викиду CO2

Застосована у C30 технологія з послідовним підключенням бензинового двигуна є частиною проекту ЄС, в якому беруть участь вісім партнерів, серед яких Volvo Car Corporation є єдиним автомобільним виробником. Для двох інших розробок компанії, в яких використовується паралельне підключення, було отримано грант у 10,8 мільйони шведських крон (1,2 мільйона євро) від Шведського управління з питань енергетики.

«Ці три проекти дозволяють нам оцінити різні можливості. І у випадку з C30 Electric, і з V60 Plug-in Hybrid, нашою метою є розробка автомобілів з надзвичайно низьким викидом CO2, які при цьому повністю задовольняють вимоги клієнтів до комфорту, задоволення від керування та практичності», - пояснив Дерек Крабб.


Понравилась новость?


rss Подпишитесь на наш RSS канал    

Поделитесь в: